środa, 11 lipca 2012

Do not take life seriously, and so do not come out of it alive..

Nie chcę w tym poście przekazać niczego ważnego, tylko powiedzieć kilka zdań i umieścić kilka cytatów, które utkwiły mi w głowie i otworzyły oczy na pewne sprawy. + wiem, że nikt nie czyta, ale szczerze mówiąc i brzydko powiedziawszy "jebiemnieto" bo lubię w sumie tu pisać notki bez różnicy czy ktoś to docenia czy nie. Tytuł tego wpisu to moje nowe motto życiowe, a ogółem wszystkie brzmią:
- Żyje się tylko raz. ( YOLO - You Only Live Once )
- Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy. ( Do not take life seriously, and so do not come out of it alive. )
- Forever Young ( Na zawsze młody )
- Nie martw się tym co ludzie pomyślą, i tak nie robią tego zbyt często.
Tak wiem, dużo mam mott ale chyba pomagają mi funkcjonować w pewnych sytuacjach, przynajmniej tak mi się wydaje.


- Co się dzieje z człowiekiem, kiedy pęka mu serce ?
- Nic, zupełnie nic. Przecież żyję, piję herbatę, biorę prysznic, czytam książki, czasem nawet się uśmiecham. Z tym, że każda z tych czynności nie ma żadnego sensu. Rozumiesz ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz