czwartek, 12 lipca 2012

Kochać do granic swego istnienia.

Nie mamy nieograniczonych szans, by mieć to, czego chcemy. Tyle wiem. Nie ma nic gorszego niż stracić szansę na coś, co mogło zmienić twoje życie.


 No tak. Nudzę się, moje obie przyjaciółki już wyjechały. Ehem. Zostali mi przynajmniej  kumple. Nie jest źle, a wręcz przeciwnie. Jest całkiem dobrze. Wszyscy wyjeżdżają w tym samym czasie, co nie jest dla mnie zbyt fajne, bo ja wyjeżdżam wtedy, kiedy wszyscy są -,-  I może na koloniach wydarzy się coś ciekawego... Chociaż nie chcę dużych zmian, bo póki co jest na razie dobrze, a może nawet jeszcze lepiej. Zaprzeczam samej sobie, no ale cóóż.  Przez te wakacje się nieźle wytęskniłam. Wydaje mi się, że mogłabym dużo oddać za spotkanie niektórych ludzi. Nudzę.


longing can tear the heart.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz