niedziela, 8 lipca 2012

'' Forever Young '.

Ehm, zawsze jak przeczytam czyjegoś bloga to nabieram ochoty na dodanie notki na swojego. Nie ukrywam, że nieźle zaniedbałam ten blog, ale ogółem nie miałam weny na pisanie jakichkolwiek notek. Proszę o jakikolwiek komentarz pod tym wpisem, nawet można uderzyć w klawiaturę i dodać, ponieważ chcę sprawdzić czy ktoś to czyta ; ) 
Siedziałam sobie ostatnio na dworze z pewną osobą i poruszył się temat młodości. A dokładniej ? Wieczna młodość. Nie wiem jak wy uważacie, ale dla mnie to jest coś. Niczego nie boję się na świecie tak bardzo jak zestarzenia się. [tak w ogóle to 22:22] Odpowiedzialność ? Praca ? Poważne zachowanie ? Mnie to naprawdę nie kręci. Chciałabym być ciągle niedojrzała, śmiać się bez powodu, nie ponosić praktycznie żadnych konsekwencji za przewinienia i chodzić do szkoły. Nie rozumiem dzieciaków, które nie mogą się doczekać aż skończą 18 lat, ukończą szkołę... I co dalej ? Studia i szukanie pracy. Nie warto aż tak się spieszyć, tylko chwytać chwile. A na czym to polega ? Według mnie (ale to tylko i wyłącznie moja opinia) to kompletne szaleństwo. Jak jest się nastolatkiem pierwszy raz próbuje się alkoholu, papierosów, chodzi na imprezy. Czasem znajduje się swoją drugą połówkę, spędza z nią całe dnie, tęskni za nią, całuje się, chodzi za rękę. Wiadomo, wszystko się kiedyś kończy, ale mając kilkadziesiąt lat, pewnego deszczowego wieczoru usiądzie się w fotelu i zacznie wspominać. Na pewno pojawi się wtedy uśmiech na twarzy i poczuje się tak, jakby było się właśnie takim młodym. A jeśli zmarnujesz swoją młodość ? Wszystkie nastoletnie lata będziesz siedział przed komputerem, przesadnie uważał żeby ci się nic nie stało, nie robił nic nierozsądnego z przyjaciółmi i bez przerwy uważał że miłości nie ma bo jesteś zbyt młody ? Czy wtedy opowiadając swoje przeżycia znajomym, dzieciom lub nawet swojemu mężowi wyjdzie z tego niesamowita historia ? Czy pomyślisz że brałaś życie całymi garściami ? Trzeba pamiętać : Człowiek nie jest całe życie mądry, uczy się na błędach. A i jeszcze jedno. Życia nie należy też marnować na nienawiść i złośliwość. Trzeba starać się być miłym i nikogo nie krzywdzić. Wszystko co dobre - powraca.



Chcę *_*

2 komentarze:

  1. ja tez chce być forever young! zrobie taki tatuaż ; ) tylko n ie wiem gdzie..

    OdpowiedzUsuń
  2. na prawdę notka mega <3 to co napisałaś, dało mi dużo do myślenia, jesteśmy młodzi! możemy zaszaleć, to jest właśnie ten czas, a nie:) będąc starszym, będziemy żałować, że nie wykorzstaliśmy życia! trzeba się cieszyć chwilą, a nie siedzieć na dupie i nic nie robić. więc wybywam gdzieś z przyjaciółmi, żebyśmy mieli co wspominać na starość♥ Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń