środa, 11 lipca 2012

Kosmetyki.

Ostatnio do kolekcji mi wpadło kilka kosmetyków, postaram się je tu mniej więcej opisać łącznie z ceną, wadami lub zaletami. Nie mam co robić ; >


1. Garnier Czysta Skóra Active. Fluid w roll-onie. Według mnie idealny żeby zabrać do torebki, plecaka... Ogółem można go nosić wszędzie, w przypadku nagłej potrzeby ; ) Zaletą jest też to, że wygląda dość naturalnie. ( ok. 15-20zł )

 2. Dezodorant Garnier Mineral. Nie ma intensywnego zapachu, ale delikatny i przyjemny przez co nie gryzie się z zapachem perfum. Trzyma 48h, co jest prawdą bo nawet pod koniec dnia nie ma ani odrobiny niechcianego zapachu. ( ok. 9 - 15zł )


 3. Fluid "Wake Me Up" firmy RIMMEL. Nr. 15 według mnie wygląda najbardziej naturalnie. Nie jest matujący ale dobrze kryje niedoskonałości. Nie ukrywa dokładnie niektórych "znamion" na twarzy takich jak rumieniec, przez co wygląda się bardziej naturalnie. Zawiera 30ml. ( ok. 40-50zł )


4. Woda "Thermal Spring Water" - Avene. Bardzo odświeża i nie zawiera żadnych bakterii, idealne po podróży, w czasie upału lub zmęczenia. Nie jest to jednak według mnie warte swojej ceny, bo to praktycznie zwykła woda [tak mi się wydaje], ale nie był to mój zakup no wiec cóż.. ( ok. 40zł )


4. "Skinoren" - żel przeciwtrądzikowy. Świetny, działa bardzo szybko, już na drugi dzień można zauważyć chociażby minimalny efekt. Jak najbardziej warty swojej ceny. ( ok. 40zł )
 



***
Wydaje mi się, że to już tyle. Przestanę się w końcu użalać, że nikt nie czyta, bo w sumie nie prowadzę tego bloga jakoś nad pomiar fascynująco, no ale prowadzenie go zajmuje mi chwilkę z mojego nadmiaru wolnego czasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz