niedziela, 8 lipca 2012

' nie oczekuję czarów, po prostu daj mi żyć.

Fajne obrazki .

Wszystko to, co człowiek zwierzęciu wyrządził, spadnie z powrotem na człowieka.    
Nieważne czy jest pier­wsza czy od pier­wsze­go wej­rze­nia, młodzieńcza czy doj­rzała... Z miłości zaw­sze umiera się tak samo. 
Im gorsza decyzja, tym lepsza historia.
Niepew­ność bo­li dwuk­rotnie moc­niej niż złama­ne serce. 
Często małe rzeczy czy­nią nas szczęśli­wymi, a co z dużymi rzecza­mi py­tacie się? Nie wiem ja na ra­zie spot­kałem miłość. Nie jest źle. 
Mo­je życie to po­dob­no mo­ja spra­wa,
Więc nie wty­kaj w nie no­sa, bo to mo­ja zabawa. 
Nie re­zyg­nuj z marzeń, nig­dy nie wiesz, kiedy okażą się potrzebne. 


Wszystkie te cytaty bardzo mi się podobają. Szkoda, że na gg nie można sobie ustawić kilkunastu opisów : D Proszę o komentarze, ponownie.


@eatcarrotsordie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz